Studii si certificari

2015- Curs Vocational in Domeniul Protectiei Consumatorilor- InfoConsProtectiaConsumatorilor

2014- Practitioner Coach Certificate – Noble Mahattan Coaching

2012- Proiect Antreprenoriat la Feminin- Obtinerea de     Competente Antreprenoriale si Managementul proiecteleor- ADAF

2010 – Fii Antreprenor – Brand Academy

2007-2009 Master in COMUNICAREA IN AFACERI in cadrul SNSPA

2001-2005 FACULTATE SNPSA ”Şcoala Nationala de Studii Politice si Administrative David Ogilvy” Bucureşti, secţia Administraţie Publica

1996-2000, Liceul Teoretic „Nicu Gane” Fălticeni, SUCEAVA, profil Matematica-Fizica

Experienţa profesionala

Data : mai 2006 – prezent

Societatea:  BASTET CREATION

Functia: UNIC ASOCIAT SI ADMINISTRATOR

In perioada 2006-2014 am organizat campanii BTL pentru promovarea serviciilor si produselor pentru copii, Brandig, Consultanta business,  Studii de piata, realizare videoclipuri, caravane etc. pentru societatile: DR. OETKER, ALKA, CAMERON IMPORT- EXPORT, ANMO, MFE, Active Family Center, B&B ARCTE, Asociatia Sanatate pentru Viata, BCR,CASINO GOOD WIN, ANTENA 1,  B1TV.

Activitati individuale

Data: februarie 2010 – Martie 2011 

Societatea : CAMERON IMPORT-EXPORT(comert exterior)                        Functia: MANAGER GENERAL

Descriere activitate principala  

-identificarea pietei de desfacere pentru produsele firmei, implicarea in strategie pentru cresterea valorica a companiei, atat la nivel organizational cat si functional, realizarea de campanii, promotii

            -rebranduire si repozitionare, schimbarea de strategii pentru cresterea profitabilitatii companiei

            -targetare clienti

            -coordonarea echipelor de marketing si de vanzari

            -implicarea companie in diverse actiuni de crestere a imaginii

Descriere activitate secundara      

-crearea unei noi divizii de consultanta afaceri

Romania-China

            -branduire

            -targetare clienti

            -realizarea structurii firmei la nivel organizational si functional

            -partciparea la diverse actiuni de networking unde a fost promovat businessul

            -gasirea de noi canale de promovare a businessului

Data : Aprilie 2010-Februarie 2012

Societatea: ANMO (medicina traditionala chinezeasca)

Functia: MANAGER DEZVOLTARE BRAND

            -realizare design interior salon, imbunatatirea imaginii solonului.

            -crearea si implementarea de strategii de vanzare, promovare, crestere a barandului.

-realizare campanii de promovare: bannere, evenimente, promotii, fidelizare clienti, targuri etc.

-rebranduire;

-studiu, analiza de piata interna si externa;

-crearea unei mai bune imagini si relatii cu clientii actuali si potentiali;

-studiu piata si pozitionare;

-identificare target clienti;

-crearea servicii noi;

-implementare norme privind activitatea in salon

Data:  Mai 2009 – Decembrie 2009

Societatea : ART STUDIO CLUB(organizator targuri si alte evenimente)

Functia: PROJECT MANAGER

Descriere activitate

-realizare, coodonare, implementarea, organizare Targ Edu&Fun Expo 2009, eveniment dedicat organizatorilor de evenimente pentru copii si adolecenti si tuturor serviciilor si produselor conexe, produselor de agrement, servicii sportive, produse educative, organizatorilor de tabere, cursuri etc.

           – conceptie targ(tematica, target expozanti, target vizitatori, scop, slogan, imagine targ, mesaj)

– strategie de realizare si vanzare eveniment

– realizarea „Targului-Eveniment” si incadrarea tuturor activitatilor in acest gen de eveniment

-realizare parteneriate media

-obtinere sponsorizari

-creare program desfasurare eveniment pe cele 4 zile

-pregatire materiele pt. momentele televizate.

Data: Mai 2008 – ianuarie 2009

Societatea:  ROMDEALS PROPERTY(dezvoltator imobiliar)

Functia: MANAGER DEZVOLTARE BRAND

Descriere activitate

– implementare strategii de vanzare, promovare, crestere a brandului

-realizare campanii de promovare: bannere, evenimente, promotii, fidelizare clienti, targuri etc.

-rebranduire;

-studiu, analiza de piata imobiliara interna si externa;

-crearea unei mai bune imagini si relatii cu clientii actuali si potentiali;

-studiu nisa produs;

-identificare target clienti;

-studiu piata investitionala imobiliara;

-coordonare echipa de vanzari si echipa de marketing.

-realizarea, organizarea si coordonarea evenimentului de inaugurare a complexului Condominium „Sun Garden”- „O raza de soara in viata ta”

Data:  Ianuarie – Mai 2008

Societatea: RESTAURANT  McMoni’s(restaurant, pub)

Functia: DIRECTOR DE EVENIMENTE SI MARKETING

Descriere activitate

-studiu si analiza de piata, identificare pozitie in    piata in functie de concurenta si atuurile restaurantului

-promovare restaurant

-realizare materiale promovare

-imbunatatire servicii prin identificarea punctelor slabe si tari

-modificare site

-realizare diverse produse in concordanta cu speciful  restaurantului si targetul de clienti

-organizare evenimente private si corporate

-participarea la evenimentele realizate de restaurant

-conceperea de noi evenimente potrivite saloanelor

Data :   Mai 2006 – Decembrie 2006

Societatea:    SYNERGIA TOYS(importator jucarii, decoratiuni, produse non-food)

Functia: KEY ACOUNT MANAGER

Descriere activitate

– coordonarea echipei de merchandiseri pe Bucuresti, analiza, prospectare piata (raportare)

            -realizarea unor campanii de promovare BTL in magazine(jucarii, solutii speciale de painting pentru copii, etc)

            -realizarea de materiale pentru campanii(baloane inscriptionate, tricouri, etc.)

– coordonare hostess

-listare produse in LKA(BILLA, ACST,  MEGA IMAGE,  si  IKA(KAUFLAND, AUCHAN)

 -implementarea promotiilor (preturi promo, gratuitate, sampling)  discutii contractuale anuale, verificarea comenzilor si a stocurilor, verificarea incasarilor

-livrare produse, verificare asezare in stand-uri  speciale sau pe rafturi

-mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii si clientii existenti,
– identificarea si evaluarea unor noi clienti
– medierea si gasirea de solutii pentru problemele legate de livrarea marfurilor, probleme legate de calitate, retur marfa, facturare etc.
– analizarea  modificarilor de pret, in urma solicitarilor venite din magazine
– verificarea facturarilor diferitelor taxe catre furnizori si respectarea conditiilor comerciale din contracte
– analizarea sortimentatiei si realizarea de propuneri si sugestii pentru imbunatatirea acesteia

Data: Iunie 2004 – mai 2006

Societatea:  HARRY KIDS CLUB(club pentru copii)

Functia: MANAGER

Descriere responsabilitati

-organizare evenimente pentru copii, private si corporate;

-contractari si derulari evenimente pentru copii;

-creare tematici petreceri;

-conducerea si administrarea firmei;

-elaborare startegii de lucru in diverse proiecte: studiu de piata, concepere, realizare, monitorizare, verificare rezultate;

-marketing, promovarea firmei in diverse surse mass-media, participarea la targuri si expozitii de profil( BABY EXPO);

-organizare diverse evenimente cu diverse ocazii (Mos Craciun, Mos Nicolae) la Plazza Romania, Cora;

-organizare emisiune Prima TV si National TV de Hallowen;

-organizare eveniment Superbebe „Aqua materna”

-vanzari, realizarea unei bune colaborari cu clietii existenti si cei potentiali;

-conducerea, administrarea clubului.

Data: Feb.2004-Iunie 2004

Societatea: PERFECT DAY(agentie organizare evenimente)

Functia: COORDONATOR  EVENIMENTE

Descriere responsabilitati

-organizare diverse evenimente: dineuri, congrese, petreceri de firme, team building, petreceri cu tematica, nunti, petreceri pentru copii etc.;

            -crearea tematicilor de petreceri;

            -crearea bazei de date cu colaboratori;

            -contractari, derulari evenimente;

            -creatie(invitatii, diverse obiecte de decor:huse, cutiute, ravase, marturii, decoratiuni florale etc.);

            -machetare ;

            -participarea la expozitii de profil:

 EXPO MARIAGE

Data: Oct.  2002- Ian.2004

Societatea: EUROPLAST INDUSTRIES  (producator polistiren expandat)

Funcţia: FUNCTIONAR ECONOMIC

 VANZARI, MARKETING

Descriere responsabilitati

-realizarea unei colaborări  permanente cu clienţii actuali si potenţiali

-promovarea imaginii societatii prin participarea la târguri si expoziţii, publicitate prin mijloace mass-media

-actualizarea bazei de date

-evidenta stocurilor aflate in custodia                                                    clienţilor si in depozitul societatii

-controlul financiar post-contractual

– întocmirea pe baza documentelor primare  a registrului de casa

-evidenta operativa a facturilor de vânzare si a încasărilor  acestora

-urmărirea decontărilor din punct de vedere valoric

-participarea la diverse targuri de profil:TIBCO, ALL PACK, CONSTRUCT EXPO

Data: Ian. 2002-Sept. 2002

Societatea: INFOMAX – din trustul INFOCONSTRUCT (agentie publicitate)

Funcţi: AGENT ACHIZITII CONTRACTARI,   MARKETING

      Descriere responsabilitati

-contactarea clienţilor existenţi si a celor potenţiali  in vederea încheierii de contracte de publicitate

-participarea de târguri si expoziţii de profil

-distribuirea de cataloage firmelor din domeniul  BIROTICA, IT&COMUNICATII

Data: Nov. 2001-Ian. 2002

Societatea: EUROM GROUP (productie, export textile; birotica papetarie)

EURO FASHION MANUFACTURING

Funcţia: -ASISTENT MANAGER

-REFERENT VANZARI

Descriere responsabilitati: -extinderea distribuţiei

-promovarea noilor produse importate

-prezentarea produselor clienţilor

-promovarea imaginii societatii prin participarea la expoziţii

-secretariat: dirijarea centralei telefonice, sortare corespondenta, tehnoredactare documente, studiu de piaţa, etc.

Limbi străine

Engleza  – citit, vorbit ,scris

Franceza – citit, vorbit, scris

Rusa- citit, vorbit, scris

Cunostinte PC si activitati On-line:

-Windows (Word, Excel, PowerPoint, Acces, Internet Explorer, Outlook Expres);

-WizCount;

-Corel (CorelDraw, WordPerfect, Quattro Pro, Corel Presentation);

-PHOTOSHOP

– Specialist Bloging, Social-Media, SEO.